Odense Håndbold, adidas og Intersport har indgået en fireårig samarbejdsaftale. Sammen har de tre bl.a. arbejdet på at finde den helt rigtige orange farve til spillertrøjen, som skal repræsentere klubben og pigerne på banen. Den orange farve er klar i sit udtryk og symboliserer dynamik og beslutsomhed – nøgleord, der er vigtige elementer på en håndboldbane.
Hjemmebanedragten kommer til at bestå af sorte shorts samt en orange og hvid trøje. Udebanedragten får tilsvarende sorte shorts, men med en sort og hvid spillertrøje – ligesom i den forgangne sæson.
”Vi glæder os over endelig at kunne præsentere den nye, officielle spillertrøje. Vi håber selvfølgelig, at alle – både spillere, sponsorer og fans – vil tage godt imod den. Som en af de store spillere på markedet ligger det helt naturligt for os at samarbejde med Intersport, der har hovedsæde i Odense og dermed bakker op omkring det lokale projekt, som Odense Håndbold også udgør. I samarbejdet med Intersport glæder vi os også over koblingen til adidas og det samarbejde, som vi nu starter med dem,” siger kommerciel chef for Odense Handball Club A/S, Kim Hansen.
Hos adidas er man også glad for det nye samarbejde: ”Vi er meget begejstrede for samarbejdet med Odense Håndbold. Vores professionelle produkter matcher de høje ambitioner, som Odense Håndbold har til den nye sæson. Sammen er vi kommet frem til et unikt produkt, der skal repræsentere Odense Håndbold og føre dem til tops,” siger adidas’ Team Sales Representative Kenneth Lionett.
Spillertrøjen præsenteres også til Odense Håndbolds Kick Off-arrangement d. 31. august, hvor både pressen og klubbens samarbejdspartnere er inviteret.
Som nævnt får trøjen sin debut til kampen mod Aarhus United d. 3. september. Billetter til denne kamp kan købes her.
Yderligere information kan indhentes hos kommerciel chef i Odense Handball Club A/S, Kim Hansen, på tlf. 29 67 57 66.